П`ятниця, 29.03.2024, 08:52
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Дбайливим батькам
Про нас пишуть
Пізнавальне відео
Категорії розділу
Міні-чат
200
Ми в соцмережі
Free sms
Курс валют
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід
Ми в мережі
Каталог образовательных сайтов
Пошук
Особистий кабінет
Для просмотра мини профиля,войдите на сайт как пользователь.
Бібліотека
Годинник
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Сьогодні в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Відлік часу

Львівська міська громадська організація “Львівський інститут освіти” заснована 4 червня 2002 року.  Метою діяльності Інституту є благодійна діяльність в галузі освіти та науки, просвітницька діяльність в сфері громадянської освіти, допомога шкільним та позашкільним установам, освітнім закладам з метою поглиблення  та поширення позитивних змін в освіті.

Виконавчий директор Інституту – Біда Дарія Дмитрівна, доцент кафедри природничо-математичних наук Львівського обласного інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук,  заслужений учитель України.

У 2003 році ЛМГО “Львівський інститут освіти” за підтримкм Міністерства освіти і науки  ініціює проведення  Всеукраїнського інтерактивного природничого конкурсу “КОЛОСОК” (Сертифікат №112/ССR 150 808 про реєстрацію авторських прав від 13.08.2008 року).  З 2006 року у конкурсі беруть участь  і школярі  Білорусії, а з 2010 року конкурс проводиться  в Росії.  Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.12.2011 року № 1561 “Про затвердження Положення про Міжнародний інтерактивний учнівський природничий конкурс “КОЛОСОК” конкурс отримав міжнародний статус.  Положення про конкурс затверджене  в Міністерстві юстиції України 23 січня 2012 року за № 86/20399.

ЛМГО “Льовівський інститут оосвіти” є засновником Всеукраїнського науково-популярного природничого журналу для дітей  “КОЛОСОК,  науково-популярної природничої газети для розумників та розумниць КОЛОСОЧОК,  серії науково-популярної природничої літератури  для дітей  БІБЛІОТЕЧКА КОЛОСКА”, організовує та проводить літні природничі школи для дітей, інтелектуальні командні змагання на кубок журналу “КОЛОСОК”, навчальні семінари для учителів початкових класів та природничих предметів.

Діяльність інституту спрямована на формування культурно-освітнього середовища засобами проекту  “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА УКРАЇНА”

Анотація проекту

Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року № 410, на виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, з метою пошуку, підтримки талановитих школярів і популяризації природничих знань в Україні відбувається Міжнародний інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”. Для виконання вказаної  програми видавництво “СТ МІС” та редакція журналу “КОЛОСОК” проводять заходи у масштабах України (випуск науково-популярних видань, організація інтелектуальних змагань, літніх природничих шкіл, семінарів та тренінгів для вчителів. Система заходів спрямована на подолання небезпечної тенденції, яка склалася в Україні: читання втрачає статус національної культурної традиції, знижується рівень грамотності населення, особливо, підлітків і молоді, падає їхній інтерес до навчання. 

МЕТА ПРОЕКТУ  “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА УКРАЇНА”

Вирішення проблем:

  • падіння інтересу дітей до навчання;
  • захоплення віртуальною реальністю;
  • байдужість до книги.

Досягнення мети відбувається за рахунок комплексного підходу, а саме залучення до комплексної системи заходів дітей, батьків, учителів, освітніх управлінських структури, ЗМІ та громадськості. 

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ  “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА УКРАЇНА”:

  • Активізація пізнавальної діяльності.
  • Розвиток дослідницьких здібностей, винахідництва.
  • Залучення до читання, роботи з інформацією.
  • Відновлення лідерства у галузі природничих наук.

Актуальність проекту

  • В останні роки в Україні склалася небезпечна тенденція: читання втрачає статус національної культурної традиції, знижується рівень грамотності населення, особливо, підлітків і молоді, падає інтерес до навчання. Назріла потреба створити урядову програму заходів на підтримку і пропаганду дитячого читання  в Україні.
  • “У жодному разі  не можна змиритися з тим, щоб нове відкриття у науці було відомо лише небагатьом ученим у цій галузі, навіть якщо вони можуть повністю оцінити його, розвинути і застосувати у своїй роботі. Обмежити коло обізнаних невеличкою групою спеціалістів означає знищити дух народу, а відтак – це шлях до духовного зубожіння” (Альберт Ейнштейн, 10 вересня 1948 року)

Інноваційність проекту. Впроваджується вперше в Україні. Авторська ідея належить ЛМГО“Львівський інститут освіти” та “СТ МІС”.

Спрямованість проекту. Формування освітнього середовища, в якому може проявитись і розвинутись обдарованість дитини.

ЗАСОБИ  РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ  “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА УКРАЇНА”

  • Міжнародний інтерактивний природничий конкурс “КОЛОСОК”.
  • Всеукраїнський науково-популярний природничий журнал для дітей “КОЛОСОК”.
  • Всеукраїнська науково-популярна тематична газета для розумників та розумниць “КОЛОСОЧОК”.
  • Серія науково-популярної літератури для дітей Бібліотечка “КОЛОСКА”.
  • Літня природнича школа “КОЛОСОК”.
  • “Інтелект-шоу “КОЛОСОК” (інтелектуальні командні ігри). 

ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА УКРАЇНА”

  • ОРГАНІЗАТОРИ: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерство Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки, молоді та спорту обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, інститути післядипломної педагогічної освіти, загальноосвітні навчальні заклади, видавництво “СТ МІС”, редакція журналу “КОЛОСОК”.
  • ТИП: КОМПЛЕКСНИЙ, ЦИКЛІЧНИЙ
  • НАОЧНО-ЗМІСТОВА ОБЛАСТЬ: МІЖПРЕДМЕТНИЙ
  • ХАРАКТЕР КООРДИНАЦІЇ: ГНУЧКИЙ, БЕЗПОСЕРЕДНІЙ
  • КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: понад 4 000 шкіл, понад 500 тисяч дітей
  • ТРИВАЛІСТЬ: 1 рік